24 May 2010

Suka suka

Cerita pasal Sabtu. Keluar dengan Fasha, kawan aku yang sangat nice dan cantik juga. Merayau rayau tengok sale, ya hanya tengok sahaja sebab duit dah tabur kat benda lain. Dehh.

Tapi berkenan dengan satu kasut, dengan harapan nak sambar malangnya takde size. Sakit hati. Malang ke nasib baik? Sebab dah selamatkan aku dari menderma duit lagi? Hmm.

Sempat jugak tengok movie, Andartu Terlampau. Untuk gelak gelak, ok. Dan untuk lelaki menjamu mata, pun ok. Nak review pun tak reti, baik tengok sendiri. Tapi ada satu ayat yang keluar dari mulut si Nik Melati Sukma tu yang terngiang ngiang je. Lebih kurang macam ni lah bunyi dia,
Adakah anda sanggup menjadi isteri kedua(tiga, empat) atau berkahwin dengan lelaki yang salah semata-mata kerana takut dengan gelaran andartu oleh masyarakat?
And this, seriously put me into deep thinking.

Ah. Malas nak menulis sekarang. Nanti nanti lah aku ulas apa yang aku fikir tu.

Apa pun, aku pokai sekarang.

Ya. I am broke, and i am not happy. Ada siapa siapa yang  berbaik hati menaja saya?

 Ehem. Brader mok, lu ada terasa nak sapot gua tak?

No comments: