13 August 2010

Sebelum itu, saya minta maaf kepada awak sebab mencarut. Ok ini last. InsyaAllah.

Babi.

Kalau mencarut sebut babi. Kalau haram ingat babi. Tapi bukan binatang je babi. Ada juga manusia babi. Kira macam dia dengan babi ni, berkait rapat la.

Aku selalu juga jumpa manusia babi. Bila perangai dia macam babi, secara automatik aku nampak muka dia macam babi. Eh. Perangai babi macam mana ek? Tak pulak aku mengkaji sifat sifat binatang tu secara mendalam. Haha.

Ada macam  macam jenis manusia babi. Jenis yang tikam belakang adalah manusia babi yang paling aku rasa nak terajang. Bila dia berlakon baik sweet sweet ala best friend dengan kau, tapi bila di belakang dia adalah manusia yang sangat sangat sangat haih. Tak tau nak cakap.

Ah. Dah banyak aku sebut babi ni. Kang kena marah pulak sebab mencarut sebut babi. Apa binatang paling glamour?

Babi lah.

Ok. Cuba kira ada berapa banyak perkataan 'babi' ? Ah. Tersebut babi lagi. Ish ish.



Mati la aku kena marah sat gi ni. Konfem.Dan markah pahala puasa aku pada hari ini adalah KOSONG.

No comments: