10 March 2011

E.M.P.A.T

4 things that scares me.

1) Serangga .Yang kecil kecil tu lagi lah takut. Kalau masuk dalam telinga boleh mati. Takmo takmo.
2) Binatang berbisa.
3) Hilang orang-orang tersayang. Semua orang pun sama kot.
4) Tak dapat fikir lagi. Blur.


4 people that makes me laugh.

1) Mere appa. Cakap nya selamba je, boleh buat orang gelak, tapi selalunya menusuk.
2) Him.
3) Myself. Kadang-kadang kelakar dengar diri sendiri bercakap. Merepek.
4) Little stars of mine, Zara Dayini dan Damia Umairah.


4 things that i love.

1) Mak ayah. Walaupun aku selalu derhaka, tapi hilang diorang boleh buat aku mati.
2) Adik beradik. Selalu gaduh-gaduh, kadang tak sebulu, tapi the bonding takkan putus. Apa-apa pun mesti akan ingat satu sama lain.
3) Myself. Mesti.
4) Him.



4 things that i hate.

1) Tukang tikam.
2) Orang yang ingat dunia ni berputar kat keliling dia. Apa-apa mesti dia je. Tolonglah.
3) Terima arahan. Paling tak suka kena arah-arah ni. Ada harapan kena pecat.
4) Aku benci bila aku sebenarnya tak nak senyum, tapi terpaksa senyum. Memang sah-sah nampak tak real.
5) Aku tak suka kena tipu. Lagi-lagi oleh orang yang aku percaya, atau orang yang gelar diri dia sebagai kawan aku.No need to lie, bebeh. Just tell me the truth, and i'll understand. Simple.

Terlebih satu. Hehe. Peduli apa aku.


4 things i want to do before i die.

1) Taubat nasuha lah. Semua orang kalau tau bila nak mati, confirm tak boleh bernafas. Dok terbayang dosa satu-satu.
2) Kalau boleh aku nak mati dulu, sebelum orang-orang yang aku sayang.
3) Untuk ada kehidupan. To experience life, love, hate, anger, happiness, berlaki, beranak, bercucu bla bla bla. Tu pun kalau umur panjang.
4) Mati dalam iman. Boleh macam tu? Haha.


4 things that describe my personality.

1) Perahsia. I don't lie, i just keep secrets.
2) Baran. Ayah cakap 'Kau ni kerja nak menampar je'. Kadang-kadang datang sewel dengan kucing pun ajak bergaduh.
3) Terlalu banyak berfikir. Sampai ke laut.
4) I can always make you smile, cry pun boleh.


4 things i'm doing right now.

1) Menaip.
2) Garu kepala.
3) Topang kepala pakai tangan kiri.
4) Kelip mata.




Aku takde kerja ni sebenarnya.

No comments: