10 May 2010

Benda asing

Demam. Dah lima hari. Nak tak nak kena juga pergi klinik. Kena pula ambil darah sebab demam dah lebih dari tiga hari.

Oh!!!!!

Sebab ni lah aku malas pergi klinik. Ni pun aku pergi sebab dah kena paksa dan nak ambil surat MC. Kalau tak, jangan harap aku nak jejak kaki ke klinik.

Ok.

Bila nak ambil darah mesti guna jarum. Bab masuk jarum dalam tubuh badan ni yang aku lemah. Aku tak boleh terima kenapa ada benda asing kena masuk dalam badan? Bukan sebab aku ni penakut cewahh , tapi aku ni tak immune dengan rasa sakit.

Sebelum turn aku ada sorang budak lelaki yang kiut. Mungkin umur dalam 4-5 tahun. Comel sangat. Di teman oleh bapak nya. Nak ambil darah jugak. Muka dia agak takut takut tabah nak kena cucuk. Tapi ok je sepanjang proses. Muka je ada sikit kerut.

Ok. Tiba time aku. Baru start cucuk aku dah menjerit. Sakit woo. Serius sakit. Terutama bila darah kena sedut. Mungkin rasa kena sedut vampire lagi sakit? Ok aku merepek. Tekan tekan tangan konon tak nak bagi sakit. Nurse ada sikit senyum sumbing. 

Dan.

Budak sebelah aku dah pandang mak dia cebik cebik nak nangis.

 Sorry dik. But it really hurts.

No comments: