21 May 2011

Bau syurga.

Betul ke budak-budak kecil ni masih ada bau syurga lagi pada dia? Aku pun tak tau, pasal tu aku tanya. Sebab aku baca kat blog mana tah.



Juling air. Macam Mak Ngah.


Boleh layan lagi ni.


 Dah rimas. Memberontak. Pembengis macam apak eh.



Oh Ahad lepas, aku timbang berat aku 48kg. Aku pun tak tau mesin tu sihat ke tak. Bak kata mamat tu 'mesti mesin penimbang tu rosak'. Ah dengki. Tapi aku rasa pun macam tu jugak. Sebab aku rasa takde beza pun. Makin berat rasa badan ada lah. Memang betul lah kata Ziela Jalil,
 "Bukan berat badan yang menjadi masalah, tapi bentuk badan itu sendiri."
Betullah tu. Betul. Sebab aku rasa bentuk badan aku takde pun macam orang berat 48kg.

Sebenarnya aku syak memang betul lah kata mamat tu. Mesin penimbang rosak. Hmm.

Eh tapi aku timbang di 3 mesin yang berlainan. Macam mana tu?

2 comments:

asma Pak Wahab said...

48kilo?? humang aihh..ringan eh aii..apo masalah eh dgn bentuk ko cik hayati oii...weh, ko tlg cubit an budak kocik tu..goram lak aiiii..

Yatt. S said...

masalah aku tang peha dan perut. kikikiki. alah asma aku turun 2kg je. memang tak rasa apa-apa. takde pun nampak kurus. huh.

budak kecik tu sekarang dah pandai weh. keje nak berjalan je.